poniedziałek, 2 lutego 2015

Filip Kontra Kraków #4 | Porozmawiajmy o wizerunku Krakowa | Powroty

Niemal dwa lata temu w kwietniu 2013 stworzyliśmy kanał YouTube o nazwie Kraków Kontra Reszta Świata. Chciałem za jego pomocą opowiadać dobre historie o mieście, które wybrałem sobie do życia i wymarzyłem, że "któregoś dnia będzie należeć do mnie."

Z pomocą lovekrakow.pl i Loff Studio opublikowaliśmy serię wywiadów pod takim samym tytułem: "Kraków Kontra Reszta Świata". Wiele można zarzucić tym produkcjom, ale robiliśmy je z wielką pasją. Trochę po omacku, trochę bez ogłady, ale zawsze na zajawce. #goodtimes



Po ostatnim odcinku, którego Gościem był Michał Rusinek postanowiłem zrobić przerwę i zastanowić się co dalej. Zakładaliśmy bardzo porządną analizę dotychczasowych produkcji i mocny start z drugim sezonem.

Przeprowadzka z Podgórza na Ruczaj. Sprzedaliśmy kwiecistą sofę. Nic już nie miało być jak dawniej. W między czasie sporo czasu poświęciłem na szukanie nowych, świeżych koncepcji. Na Ruczaju urodził się "Filip Kontra Kraków", z założenia bardziej "internetowy" projekt. Więcej postaci, dynamiczniej, więcej luzu i humoru, ale nadal w centrum zainteresowania są osobowości Krakowa. Już nie wywiad, a felieton dwojga autorów.



Nowa ekipa (rolę producenta wykonawczego przejęła Natalia Olszańska) stworzyła trzy odcinki, kilka newsletterów i jeden absurdalny ekstras od marca od kwietnia 2014. Bardzo spontaniczne, ale mające swoją wartość. Znów wystopowaliśmy, złożyła się na to kolejna przeprowadzka, tym razem do Huty.

Bogatsi o całkiem nowe doświadczenia związane z produkcją filmową usiedliśmy nad projektem jeszcze raz, tak żeby wydobyć z tego pomysłu pełen potencjał. No i mamy FKK 2.0. Widzimy się regularnie, co tydzień.

Wczoraj, 1 lutego 2015 opublikowaliśmy czwarty odcinek Filip Kontra Kraków, czyli moje spotkanie ze Sławomirem Shuty. Zawsze poruszam tematy, które mnie osobiście interesują i tak było tym razem. Tak ja jak i tysiące ludzi przyjeżdżają do Krakowa wabieni pewnym mitem i ten mit Sławek w odcinku analizuje.


Filip Kontra Kraków będzie powstawał i wychodził regularnie do końca maja. Potem przyjdzie czas na nowe doświadczenia i na nowe otwarcia.

Widzimy się 8 lutego :)

FPK

Brak komentarzy: